رمان نه من عاشق نیستم

بهترین رمان های ایرانی را به علاوه ی رمان های خودم معرفی کرده . امیدوارم خوشتان بیاید . نظر یادتان نرود .

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

خداییش این رمان جزو بهترین رمان های نازنینه .... نمیدونین چه باحاله .... درسته موضوعش زیادی خیالیه ولی من دوس دارم بازم .....

داستان درمورد یه دختر 18 ساله است که عاشق یه پسر میشه .... میدوین یه کاری کرد این دختر که خودش کلی شجاعت میخواد .... پسره توی باشگاه بدن سازی روبروشون بود و اون روز که از مدرسه تعطیل شد بازم دیدش ... دوستاش از ماجرا خبر داشتن و با دیدن چهره ی دختر اون رو مسخره کردن ... اون هم برای اولین بار جرعت کرد و به سمت پسر رفت و گفت سوارش کنه ...... اونم سوار موتور!

یه هیجانی داره که نگووووو .... البته از نظر من رمان نیش و ..... بهتره ولی اینم هیجان های خودش رو داره ... اصلا رمان عاشقانه که هیجان نداشته باشه که رمان نیس .. واس همین دارم رمانم رو ویرایش میکنم تا باحال تر صحنه ها رو بسازم .....

حالا درکل خیلی باحاله .... تازه پسره همسایشونه ولی دختره با احتیاط نمیزاره که اون این موضوع رو بفهمه ... تازه دختره به پسره پیشنهاد دوستی میده و این صحنه دیگه خیلی فجیحه .... ! وای تازه بعدش هم عاشق هم میشن ولی به خاطر مخالف ها نمیتونن ازدواج کنن ....

و حالا میره چند ماه بعد که دختره ازدواج کرده ولی نه با صالح ( همون پسری که عاشقش بود ) ....

خیلی باحال میشه .... حتما بخونین





:: برچسب‌ها: رمان نازنین , نه من عاشق نیستم , رمان نه من عاشق نیستم , یگانه5 , رمان عاشقانه , رمان غمگین , ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : زهرا فراست ( یگانه5 )
ت : دو شنبه 10 اسفند 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی